Ziggo
webmail werkt niet met Internet Explorer 9
|
Ziggo Webmail
werkt goed met de op de website van Ziggo aangegeven Internet
programma's: Internet Explorer 8, Mozilla Firefox 4 en Apple
Safari en... misschien nog met wat andere browsers, maar met
Windows 7 en Internet Explorer 9 is dat een ander verhaal,
maar... De oplossing voor dit probleempje is niet al te
moeilijk en met een paar klikken werkt alles weer zoals het
hoort. |
Sluit
Internet Explorer af. Klik Start en type Internetopties in het zoekvak.
Klik op het tabblad Geavanceerd. Zoek onder
"Webpagina's bekijken" de opties:
Foutopsporing in scripts uitschakelen
(Internet Explorer) en Foutopsporing in scripts uitschakelen
(Overige) verwijder de vinkjes.
Ziggo
Webmail zal dan weer werken zoals je gewend was.
Als je
later Internet Explorer weer opstart kun je het vinkje weer plaatsen,
webmail zal dan gewoon blijven werken.
Mocht Ziggo Webmail na deze aanpassing toch niet werken,
dan is het misschien het overwegen waard om (tot het probleem echt is
opgelost) bijvoorbeeld Mozilla Firefox, of Google Chrome naast Internet
Explorer te gebruiken?